Termeni si conditii

Regulament pentru utilizarea serviciul de închiriere automată de biciclete ca parte a proiectului  „Amenajare piste de biciclete în orașul Sântana”

Velo Santana


Aceste reglementări definesc condițiile în care utilizatorii pot utiliza și accesa serviciile de închiriere automată de biciclete ca parte a proiectului  „Amenajare piste de biciclete în orașul Sântana”. Utilizarea unei biciclete prin acest serviciu implică acceptarea expresă a tuturor condițiilor prezente în acest document.

ARTICOLUL 1 – SCOPUL SERVICIULUI

1.1 Definiția serviciului

Serviciul de închiriere automată de biciclete ca parte a proiectului  „Amenajare piste de biciclete în orașul Sântana” este un serviciu (denumit în continuare „serviciul”) oferit de oferit și operat de Primăria orașului Sântana.

1.2 Detalii de contact ale serviciului

  • Adresă: Primăria Oraș Sântana, str. Muncii nr. 120A Sântana, cod 317280
  • Telefon: +40 746 063 922
  • E-mail: contact@velosantana.ro

ARTICOLUL 2 – DESCRIEREA SERVICIULULUI

Serviciul constă în stații de biciclete, fiecare cu un terminal de informații și biciclete securizate în punctele de atașare. Serviciul permite utilizatorului, după ce și-a creat un cont pe site-ul web – velosantana.ro – , pe aplicație sau într-o sucursală, să împrumute o bicicletă conform metodelor descrise în articolul 4 al acestui document.

ARTICOLUL 3 – DISPONIBILITATEA SERVICIULUI

Serviciul este disponibil 7 zile pe săptămână, non-stop, 365 de zile pe an, în limitele bicicletelor și punctelor de fixare disponibile în fiecare stație, cu excepția cazurilor de forță majoră sau de adoptare de către autoritățile competente a unei restricții totale sau traficul de biciclete parțial, temporar sau definitiv sau cu excepția cazului de oprire a întreținerii sistemului de operare și / sau a sistemului informatic. Serviciul nu poate fi în nici un caz responsabil în cazul suspendării serviciului pentru motivele imperative menționate anterior. În cazul unei opriri sau întreruperi a serviciului, operatorul va face tot posibilul pentru a informa utilizatorul în timp real cu privire la condițiile de disponibilitate a serviciului prin intermediul site-ului web sau al aplicației PBSC.

ARTICOLUL 4 – UTILIZAREA SERVICIULUI

4.1. Condiții de acces la serviciu

4.1.1. Diferitele abonamente și titluri oferite ca parte a serviciului

În funcție de intenția sa de a utiliza în mod regulat sau ocazional, utilizatorul serviciului poate opta pentru următoarele abonamente și titluri:

  • Abonament anual: valabil 12 luni calendaristice complete de la data primirii confirmării abonamentului;
  • Abonament lunar: valabil 30 de zile calendaristice complete de la data primirii confirmării abonamentului
  • Titlu ocazional de „o zi”: valabil 24 de ore complete de la data primirii confirmării
  • Titlu ocazional de „o călătorie”: valabil 2 ore complete de la data primirii confirmării

4.1.2. Crearea unui cont

Serviciul de închiriere automată de biciclete ca parte a proiectului  „Amenajare piste de biciclete în orașul Sântana” este accesibil oricărei persoane („utilizator”) care îndeplinește toate condițiile următoare:

  • Să aibă peste 14 ani la data înregistrării;
  • Să fie apt pentru ciclism și fără contraindicații medicale;
  • A plătit dreptul de acces și a furnizat toate informațiile necesare pentru gestionarea contractului.

Se poate emite un singur cont / abonament per persoană.

Utilizatorul este de acord că informațiile furnizate sunt corecte.

Pentru a obține un abonament, utilizatorul este invitat să creeze un cont completând formularul de înregistrare disponibil pe site, prin intermediul aplicației PBSC sau mergând la agenția serviciului de închiriere automată de biciclete, ca parte a proiectului  „Amenajare piste de biciclete in orasul Sântana”, situată în incinta Primăriei Orașului Sântana, la adresa Sântana, str. Muncii nr. 120A cu program de funcționare Luni – Joi: 7:45-16:15 și Vineri 08:00-14:00 . Apoi va trebui să furnizeze o anumită cantitate de informații obligatorii în funcție de vârsta sa:

Utilizatorul se obligă să citească termenii și condițiile și să le accepte înainte de a utiliza Serviciul pentru prima dată, bifând caseta „Recunosc că am citit TERMENII ȘI CONDIȚIILE și declar că le accept”. Utilizatorul este informat că simpla utilizare a Serviciului implică acceptarea deplină fără rezervare a tuturor prevederilor prevăzute în acești termini. El recunoaște că este pe deplin conștient de faptul că acordul său privind conținutul termenilor și condițiilor nu necesită semnarea scrisă de mână sau electronică a unui document. Pentru a finaliza înregistrarea, utilizatorul trebuie să înregistreze o metodă de plată validă.

Emiterea unui abonament pe termen scurt către un minor cu vârsta peste 14 ani se poate face doar la agenția serviciului de închiriere automată de biciclete ca parte a proiectului  „Amenajare piste de biciclete în orașul Sântana” în timpul programului de funcționare, datorită verificării necesare a validității documentelor justificative furnizate.

  • Finalizarea abonamentului utilizând înregistrarea unui mijloc de plată valid;

Pentru a finaliza înregistrarea, indiferent de vârsta sau tipul de abonament dorit, utilizatorul este invitat să înregistreze în siguranță un număr de card bancar valid.:

  • Utilizatorul autorizează în avans operatorul să debiteze de pe cardul bancar înregistrat pe contul său de utilizator suma rămasă datorată pentru abonament și / sau utilizări plătite, precum și penalitățile și / sau depozitul, dacă este cazul;

Operatorul își rezervă dreptul de a refuza accesul la serviciile sale în caz de incapacitate dovedită sau incapacitatea utilizatorului de a utiliza serviciul sau oricui nu respectă aceste condiții generale de vânzare.

4.1.3. Reînnoirea unui abonament pe termen lung

O notificare care anunta expirarea iminenta a abonamentului va fi trimisa cu o saptamana inainte de data finalizarii acestuia tuturor membrilor care au abonament de o luna sau un an. Acesta se poate reinnoi automat, daca este bifata optiunea in momentul achizitiei abonamentului.

4.2. Termenii și condițiile de utilizare a bicicletelor

4.2.1. Perioada maximă de închiriere

Achizitia oricarui produs permite inchirierea unei biciclete pentru un termen de 2 ore. Dupa ce acest timp a fost depasit, utilizatorul va fi taxat suplimentar cu 5 lei per fiecare ora in care bicicleta se afla in posesia si cursa nu este incheiata.

Durata maximă a închirierii este de 10 de ore consecutive. Dacă durata este depășită, bicicleta este considerată automat ca fiind furată, ceea ce duce la percepția penalității de nerambursare și contactarea autorităților competente pentru a investiga.

4.2.2. Mijloace de acces la biciclete

Odată abonat, utilizatorul poate accesa bicicletele utilizând următoarele medii:

  • Cu aplicația mobilă prin scanarea codului QR al unei biciclete prezente în stație;
  • Cu aplicația mobilă prin introducerea codului digital generat de aplicație;
  • Cu smartcard-ul oferit de primărie

4.2.3. Cum să împrumutați o bicicletă

Pentru a împrumuta o bicicletă, utilizatorul trebuie să fi contractat anterior un abonament. Pentru a accesa serviciul sunt disponibile diferite opțiuni:

  • Împrumut folosind codul QR: când ajunge la o stație cu biciclete, utilizatorul selectează „Scanați codul QR” din aplicație. Își alege bicicleta și scanează codul QR aplicat pe cadru. Un semnal sonor și un semnal luminos (verde) vor confirma accesul la bicicletă.
  • Împrumut utilizând codul digital generat de aplicația PBSC:utilizatorul alege opțiunea „deblocare cu cod digital” apoi tastează codul digital furnizat de aplicație pe tastatura unui punct de atașare al stației pe care este agățată o bicicletă. Un semnal sonor și un semnal luminos (verde) vor confirma accesul la bicicletă.
  • Împrumutul unei biciclete pentru un utilizator care deține smartcard: utilizatorul folosește smart card-ul obținut de la primărie sub forma unui card contactless pentru a debloca bicicleta. Un semnal sonor și luminos (verde) vor confirma accesul la bicicletă. Smartcard-ul va fi oferit doar utilizatorilor care achizitioneaza un abonament anual.

4.2.4. Cum să securizați o bicicletă în afara unei stații în timpul închirierii

ATENȚIE: această caracteristică este disponibilă numai utilizatorilor care utilizează aplicația de servicii de pe smartphone-ul lor.

Utilizatorul care dorește să se oprească temporar fără a fi prezentă nicio stație în apropiere poate folosi lacătul conectat pentru a-și fixa bicicleta, agățându-l de un punct fix (un punct fix adecvat este de exemplu un element de mobilier urban atașat la perete sau la sol, cum ar fi un punct de atașare pentru bicicletă, o barieră suficient de puternică pentru a face imposibilă scoaterea bicicletei fără tăierea cablului de blocare):

  1. În aplicație, în fereastra „închiriere curentă”, alegeți opțiunea „blocare temporară”;
  2. Scanați codul QR al bicicletei pentru a activa lacătul conectat;
  3. Derulați cablul de fixare situat în coș și înconjurați-l în jurul unui punct fix (parcare pentru biciclete prevăzută în acest scop, barieră etc.);
  4. Împingeți mânerul de blocare (roată) în jos;
  5. Introduceți capătul cablului în locația prevăzută în acest scop pe lacăt asigurându-vă că roata este blocată;
  6. Pe ecranul aplicației PBSC apare un mesaj „bicicleta blocată cu succes”.

În timpul unei opriri temporare, contorul de timp al cursei continuă să ruleze, iar bicicleta rămâne responsabilitatea exclusivă a utilizatorului.

Pentru a încheia o oprire temporară în afara stației și a-și continua călătoria, utilizatorul efectuează următoarele operațiuni:

  1. În aplicație, în fereastra „închiriere curentă”, alegeți opțiunea „deblocare temporară”;
  2. Scanați codul QR al bicicletei pentru a debloca bicicleta;
  3. Scoateți cablul de blocare de pe dispozitivul de blocare a roților și înlocuiți-l în coșul pentru biciclete;
  4. Pe aplicație apare un mesaj „bicicletă deblocată cu succes”.

4.2.5. Condiții de returnare a unei biciclete în gară la sfârșitul închirierii

Pentru a returna o bicicletă la stație după o cursă, utilizatorul pur și simplu o va întoarce spre doc și o împingeți în doc. Un semnal sonor și luminos verde va confirma revenirea bună a bicicletei în a doua. Închirierea este apoi reziliată. Când închideți greșit, tonul sonor este diferit, iar culoarea luminii este roșie. În acest caz, utilizatorul trebuie să încerce să întoarcă bicicleta într-o altă locație și să apeleze Serviciul Clienți dacă problema persistă.

ARTICOLUL 5 – PREȚUL SERVICIULUI

Prețurile sunt disponibile oricând, pe site, aplicație și la agenția serviciului .

Prețurile sunt stabilite de către Primăria orașului Sântana prin HCL.

ARTICOLUL 6 – PLATA SERVICIULUI

Toate plățile (abonament, servicii, penalități, depozit etc.) se efectuează în lei.

  • Orice costuri pentru accesul la serviciu;
  • Totalul de închiriere plătit în conformitate cu tarifele în vigoare:
  • Totalul de închiriere plătit în conformitate cu tarifele în vigoare:
  1. Abonat anual: debitat anual, în momentul confirmării abonamentului – 90 RON
  2. Abonat lunar: debitat lunar, în momentul confirmării abonamentului și pe data de 1 a lunii, în cazul unui abonament recurent – 10 RON
  3. Abonat pe termen scurt(O calatorie, abonament de o zi): debitat la sfârșitul perioadei de abonament contractate. – o calatorie – 1 lei, abonament de o zi –      5 lei
  • Sancțiuni în cazul nereturnării bicicletei și / sau în cazul unei biciclete găsite de operator după nereturnarea de către utilizator, bicicleta menționată fiind deteriorată necesitând reparații.

La introducerea detaliilor bancare, pentru a se înregistra în serviciu, se efectuează o verificare a creditului contului utilizatorului: se face o micro-tranzacție de 1 leui și este imediat creditată. Este posibil ca această operațiune să apară pe extrasul bancar al utilizatorului. Dacă această tranzacție nu poate fi finalizată după 2 încercări, înregistrarea nu poate fi validată.

ARTICOLUL 7 – SIGURANȚA PLĂȚILOR

Operatorul folosește serviciile BANCA TRANSILVANIA, o companie specializată în securizarea plăților online efectuate prin card bancar. Plățile se efectuează printr-o interfață de plată securizată certificată PCI-DSS. Furnizorul de servicii este responsabil pentru securitatea datelor deținătorului de card pe care le colectează sau, într-un fel sau altul, le stochează, procesează sau le transmite în numele operatorului.

 

 

 

ARTICOLUL 8 – RESTRICȚII PRIVIND UTILIZAREA SERVICIULUI

Accesul la serviciu este interzis minorilor cu vârsta sub 14 ani. Serviciul este accesibil minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani, abonamentul poate fi efectuat de către tutorele legal sau direct de către minor în conformitate cu condițiile stabilite la articolul 4.1. Un tutore legal care este el însuși abonat poate solicita ca contul minorului solicitant să fie conectat la propriul cont la agenția serviciului.

Persoana responsabilă pentru orice minor abonat la serviciu va fi responsabilă pentru orice daune cauzate direct sau indirect de minor ca urmare a utilizării serviciului.

Este interzis utilizatorului să împrumute, să închirieze sau să transfere bicicleta serviciului către o terță parte în timpul închirierii acesteia.

De asemenea, este interzisă împrumutarea, transferul sau închirierea mijloacelor sale de acces la serviciu către o terță parte.

Utilizatorul este autorizat să utilizeze bicicleta în condițiile acestui acord, care exclude în special:

  • Orice utilizare în afara jurisdicției teritoriale a Primăriei orașului Sântana;
  • Orice utilizare contrară prevederilor reglementărilor rutiere aplicabile și în special prevederilor Codului rutier;
  • Orice utilizare în condiții care pot deteriora Bicicleta;
  • Transport în coș cu o sarcină mai mare de 10 kg;
  • Transportul de pasageri și, în general, orice utilizare care ar putea pune în pericol utilizatorul sau terții;
  • Orice demontare sau încercare de demontare a întregii sau a unei părți a bicicletei;
  • Orice utilizare a bicicletei în scopuri comerciale și / sau profesionale (livrarea meselor, coletelor etc.).

Bicicleta nu poate suporta o sarcină totală mai mare de 150 kg. Operatorul își rezervă dreptul de a rezilia abonamentul utilizatorului, de îndată și fără compensație, dacă se dovedește că utilizatorul nu respectă condițiile prevăzute în acest articol.

ARTICOLUL 9 – RESPONSABILITATEA UTILIZATORULUI ȘI DECLARAȚII

Utilizatorul declară că a furnizat informații exacte atunci când își scoate abonamentul și că poate folosi o bicicletă și că are condiția fizică adecvată pentru această utilizare (dimensiuni suficiente, sănătate bună etc.).

Deoarece bicicleta este sub responsabilitatea utilizatorului, se recomandă ca acesta să efectueze, înainte de utilizarea efectivă a bicicletei, o verificare de bază a principalelor elemente funcționale aparente ale acesteia și în special (listă neexhaustivă):

  • fixarea corectă a șeii, a pedalelor și a coșului;
  • funcționarea corectă a soneriei, frânelor și iluminatului;
  • Starea generală bună a cadrului și a anvelopelor.

În caz contrar, utilizatorul trebuie să pună bicicleta înapoi și să raporteze orice incident folosind butonul corespunzător de pe punctul de atașament și / sau la Serviciul Clienți. Utilizatorul are 20 de secunde după ce închide bicicleta defectă pentru a apăsa butonul roșu sub forma unei chei de întreținere.

Utilizatorul are la dispoziție 3 minute pentru a verifica starea generală a bicicletei, dacă observă vreo problemă, se recomandă să anunțe Serviciul Clienți și să închirieze o altă bicicletă. În caz contrar, el va fi responsabil pentru orice daune observate pe bicicletă.

Utilizatorul declară că s-a abonat. Se recomandă în continuare ca utilizatorul:

  • să-și adapteze distanța de frânare pe vreme rea;
  • reglați șa pentru a-și adapta înălțimea la morfologia sa;
  • să poarte o cască aprobată și îmbrăcăminte adecvată.

Utilizatorul este singurul și pe deplin responsabil pentru orice daune cauzate de utilizarea bicicletei pe întreaga perioadă de utilizare, inclusiv atunci când aceasta depășește perioada de utilizare continuă autorizată în cazul întoarcerii târzii de către utilizator.

Persoana juridică responsabilă pentru orice minor înregistrat la serviciu va fi responsabilă pentru orice daune cauzate direct sau indirect de minor ca urmare a utilizării serviciului. Orice împrumut care depășește 10 ore este considerat un caz de dispariție a bicicletei. Autoritățile competente vor fi alertate și acest lucru poate duce la sancțiuni în condițiile articolului 11 și ale legii.

În cazul dispariției bicicletei de care este responsabil, utilizatorul are obligația de a raporta această dispariție Serviciului Clienți în termen de 24 de ore inițial și să depună în termen de 48 de ore la serviciile de poliție o reclamație împotriva furtului bicicletei, care rămâne sub responsabilitatea sa deplină până la comunicarea către Serviciul Clienți a unei copii a reclamației respective.

În cazul unui accident și / sau incident care implică bicicleta, utilizatorul are obligația de a raporta faptele cât mai curând posibil Serviciului Clienți. Bicicleta rămâne sub responsabilitatea sa, până când este blocată la un punct de atașare. În caz contrar, utilizatorul trebuie să asigure bicicleta folosind încuietoarea și cablul integrat în coșul pentru biciclete, însă bicicleta va rămâne sub responsabilitatea sa.

Pentru crearea contului său, utilizatorul este singurul responsabil pentru alegerea identificatorilor săi cu privire la drepturile terților, în special în materie de furt de identitate sau drepturi de proprietate intelectuală, precum și de păstrarea confidențialității acestora. În cazul pierderii sau uitării identificatorilor, utilizatorul trebuie să contacteze Serviciul Clienți prin orice mijloace, după cum îi convine: e-mail, site web, agenție etc. să o raportați și să obțineți din nou numele de utilizator.

Utilizatorul se obligă să notifice serviciul cu privire la orice modificare care afectează informațiile necesare gestionării abonamentului său: nume, prenume, adresă, detalii bancare, operator de telefonie mobilă, e-mail etc. În caz contrar, utilizatorul nu va putea beneficia de serviciul, indiferent de motiv: o suspendare, o întrerupere sau o defecțiune a serviciilor.

ARTICOLUL 10 – SANCȚIUNI

Natura încălcărilor și valoarea penalităților aferente sunt după cum urmează:

  • Furtul bicicletei: 500 € (primirea plângerii depuse la secția de poliție ca dovadă);
  • Pierderea bicicletei: 500 €. Se consideră că o bicicletă a dispărut după ce au trecut 10 de ore fără să se întoarcă în statie;
  • Deteriorarea bicicletei imputabilă utilizatorului: contravaloarea reparațiilor necesare după estimare de către atelierul mecanic al serviciului, până în limita maximă a 500 €

Operatorul își rezervă dreptul de a rezilia contul și abonamentul utilizatorului cu drepturi depline dacă se dovedește că utilizatorul nu respectă condițiile prevăzute în acest articol și, în special, în caz de furt, vandalism, pericol pentru alții, non -plata facturilor.

In cazul in care utilizatorul utilizeaza cardul de debit sau de credit pentru plata serviciului, plata sanctiunilor se va debita automat din cardul asociat contului sau. In cazul imposibilitatii de plata, se vor realiza trei tentative suplimentare, urmand ca autoritatile sa fie informate in cazul in care plata nu se realizeaza.

In cazul in care utilizatorul foloseste smartcardul obtinut de la serviciul primariei, acesta va primi suma de plata si factura fiscala pentru aceasta in posta, in termenul a 14 zile. Utilizatorul are apoi 5 zile lucratoare la dispozitie pentru a realiza plata, in caz contrar fiind informate autoritatile.

ARTICOLUL 11 – Rambursarea și rezilierea

Numai abonamentele anuale pot fi anulate și rambursate parțial (cu excepția cazului în care abonamentul nu a fost achitat de utilizator) în caz de deces, pierdere a locului de muncă, schimbarea domiciliului profesional în afara razei teritoriale a Municipiului Sântana, spitalizare mai mult de o lună, referitoare exclusiv la titularul abonamentului.

Cererea de reziliere, însoțită de documente justificative pentru una dintre condițiile menționate anterior, trebuie trimisă agenției serviciului (prin e-mail, prin poștă sau direct la agenție) înainte de data de 20 a lunii pentru ca rezilierea să aibă efect asupra prima zi următoare a lunii. După această dată, abonamentul nu va fi reziliat decât în ​​a doua lună următoare.

Orice lună începută este scadentă și nu poate fi rambursată chiar dacă abonamentul nu a fost validat sau utilizat de utilizator.

Orice rambursare va fi făcută pentru numărul de luni întregi rămase de executat, în proporție corespunzătoare. Exemplu: un abonament anual anulat în cursul celei de-a 7-a luni va duce la o rambursare de 5/12 din prețul abonamentului anual plătit inițial.

Rambursarea este limitata la 50% din valoarea maxima a abonamentului anual.

ARTICOLUL 12 – CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

Datele colectate sunt prelucrate în scopul gestionării serviciului.

Serviciul se obligă să nu dezvăluie informații referitoare la utilizatori. Serviciul nu vinde, închiriază sau comunică datele cu caracter personal furnizate de utilizatori unei terțe părți.

Bazele de date sunt protejate de prevederile legii din 1 iulie 1998 de transpunere a directivei 96/9 din 11 martie 1996 privind protecția juridică a bazelor de date.

În conformitate cu legea „Informatique et Libertés” din 6 ianuarie 1978 modificată și cu Regulamentul european nr. 2016/679 / UE din 27 aprilie 2016 (aplicabil din 25 mai 2018), utilizatorul are dreptul de acces, de rectificarea, portabilitatea și ștergerea datelor sale sau limitarea prelucrării acestora. De asemenea, din motive legitime, el se poate opune prelucrării datelor care îl privesc. Utilizatorul, sub rezerva prezentării unei dovezi de identitate valabile, își poate exercita drepturile contactând serviciul:

  • Adresă: Primăria Oraș Sântana, str. Muncii nr. 120A Sântana, cod 317280
  • Telefon: +40 746 063 922
  • E-mail: contact@velosantana.ro

Pentru orice informații sau reclamații suplimentare, utilizatorul poate contacta Agenția Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (mai multe informații https://www.dataprotection.ro/ ).

ARTICOLUL 14 – PLÂNGERI ȘI SUGESTII

Orice sugestii și reclamații trebuie trimise serviciului prin e-mail sau poștă la adresa menționată la articolul 1. Operatorul se angajează să răspundă tuturor e-mailurilor care îi ajung.

ARTICOLUL 15 – SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

Utilizatorul poate depune o reclamație în termen de trei luni de la data faptelor despre care este formulată reclamația. Aceste CG sunt supuse legii din România. Orice diferență legată de executarea și consecințele acestora va fi supusă jurisdicției instanțelor competente, cărora părțile le acordă în mod expres competența, inclusiv în cazul unei proceduri sumare, a recursului de garanție sau a mai multor inculpați.

Orice reclamație referitoare la o cerere de rambursare trebuie trimisă sau depusă la următoarea adresă:

  • Adresă: Primăria Oraș Sântana, str. Muncii nr. 120A Sântana, cod 317280
  • Telefon: +40 746 063 922
  • E-mail: contact@velosantana.ro

ARTICOLUL 16 – APLICAREA ȘI EXECUTAREA CONDIȚIILOR GENERALE DE VÂNZARE

Aceste termene și condiții  ale serviciului. se aplică oricărei utilizări a serviciului de către un utilizator și sunt disponibile oricând pe site

Utilizatorul se angajează să ia cunoștință de TERMENI ȘI CONDIȚII  și să le accepte înainte de a utiliza serviciul pentru prima dată, bifând caseta corespunzătoare. Utilizatorul este informat că simpla utilizare a serviciului implică acceptarea deplină fără rezervare a tuturor prevederilor prevăzute în acești termeni și condiții . El recunoaște că este pe deplin conștient de faptul că acordul său privind conținutul CGC nu necesită semnarea scrisă de mână sau electronică a unui document.

Operatorul își rezervă dreptul de a modifica termenii în orice moment, fără notificare prealabilă, înțelegându-se că astfel de modificări vor fi aplicabile numai abonamentelor și utilizărilor efectuate după aceste modificări. Prin urmare, este imperativ ca utilizatorul să consulte și să accepte TERMENII ȘI CONDIȚIILE atunci când se abonează și utilizează serviciul prin intermediul aplicației PBSC sau al site-ului web, în ​​special pentru a asigura dispozițiile care se aplică acestora.

În cazul în care una dintre clauzele termenilor și condițiilor este declarată nulă, ilegală sau inaplicabilă, în totalitate sau parțial, celelalte clauze vor rămâne în vigoare și vor continua să aibă efect deplin.

În cazul în care autoritatea competentă alege să încredințeze serviciul unei alte companii decât operatorul actual, utilizatorul acceptă ca abonamentul său să fie transferate automat noului operator, oricine ar fi acesta.

Recunosc că am citit regulile de service și declar că le accept.